Friday 24 November 2017

Forex Trading Timex Klokke Radio


Market 24h Klokke Beskrivelse Market 24h klokke dial viser deg markedet timer: Timer av viktigste trading økter på 15 store børser. Skiven er 24-timers dial. Det betyr at du kan se hele handelsdagen (og hele markedet) samtidig. Markedsplassen 24 timer klokken er UTC. Ved siden av hovedmarkedet 24-timers klokke finner du et sett med lokale markedsklokker. Hvert klokke viser åpningstider og lokal tid på et av aksjemarkedene. Med Market 24h Clock-appen kan du: se dagens åpne, lukkede status på børsene forstå spesifikke markedsbevegelser når som helst, planlegg strategien for å gå inn og ut av handelsformen din egen trading taktikk, organisere din handelstid bedre og mer effektivt. Market 24h Clock kombinert med et sett med forex sitater er et kraftig verktøy for hver handelsmann. - Time-hånden viser nåværende status på markedet. Det peker på et aksjemarked eller markeder som for tiden er åpne (oransje sektorer). - Overskridelse i aktivitetstimer når sterke prisbevegelser finner sted, er uthevet i grønt. Disse timene stemmer overens med åpningen av store aksjemarkeder og ordet om viktige økonomiske data. - Den grønne 21:00 UTC-linjen står for begynnelsen av den nye handelsdagen. Det er tidspunktet for bytteopplading. Merknader: For at appen skal vise riktig tidspunkt, må du kontrollere at tidszonen til enheten er riktig. Vi valgte vårt klokke for å vise UTC fordi UTC ikke endres med årstidsskift, og dermed er det det samme hele året. Lokale DST-endringer beregnes og brukes automatisk, slik at klokka alltid viser deg de riktige åpningstidene. du trenger en Internett-tilkobling for å få noen referanseinformasjon. Offisielt nettsted er mc24.ch-språk av grensesnittet er: Engelsk Russisk Hva er nytt i versjon 1.7 Korrekte helligdager lastes nå fra serveren for inneværende år. Fiks markedshelger for DUBAI RIYADH-markeder (nå på fredag ​​og lørdag). Denne appen er designet for både iPhone og iPad Kategori: Finans Oppdatert: 7. mars, 2016 Versjon: 1.7 Størrelse: 19.5 MB Språk: Engelsk, Tsjekkisk, Nederlandsk, Fransk, Tysk, Italiensk, Japansk, Koreansk, Polsk, Portugisisk, Russisk, Forenklet Kinesisk, Spansk, Svensk, Tradisjonell Kinesisk, Tyrkisk Selger: Yury Barabanov 2013 Barabanov Kompatibilitet: Krever iOS 5.1.1 eller nyere. Kompatibel med iPhone, iPad og iPod touch. Kundevurdering Vi har ikke mottatt nok rangeringer for å vise et gjennomsnitt for den nåværende versjonen av dette programmet. Oppdag og del nye apper. Oppdag og del ny musikk, filmer, TV, bøker og mer. Følg oss iTunes og oppdag nye iTunes-radiostasjoner og musikken vi elsker. Hva er Forex Trading Som barn husker jeg at jeg samler mynter og pengesedler fra min far, hver gang han ville komme tilbake fra en av sine turer til utlandet. Farger, bilder, navn og tegn på valutaen - det ville transportere meg til en annen verden - et sted hvor jeg så meg selv reise til forskjellige land rundt om i verden. Etter hvert som jeg vokste, reiste jeg til mange forskjellige land, og min samling av mynter og sedler fra ulike valutaer fortsatte å vokse. Denne interessen for å samle ulike valutaer utviklet seg snart til å studere sammenhengen mellom en valuta med en annen og veldig snart inn i verden med handel utenlandsk valuta eller FOREX som det kalles. Min interesse førte meg til ForexSQ et nettsted, der jeg lærte alt om Forex trading og startet min handelsaktiviteter fra og har fortsatt siden. I forrige uke, da jeg sorterte gjennom min myntsamling, ba datteren min om å forklare henne hva Forex Trading handlet om. Før jeg kunne lansere meg selv til å snakke om intricacies av Forex trading, smilte hun og sa, pappa, start fra begynnelsen og hold det enkelt. Jeg har absolutt ingen anelse om dette, men vil gjerne vite og forstå hvorfor det fascinerer deg så mye. Å ta et dypt pust og samle mine tanker begynte jeg. Hva er Forex Trading Termen Forex står for Foreign Exchange. Forex trading i enkle ord er handel i valutaer fra forskjellige land mot hverandre for eksempel US Dollar mot Euro. Alle som handler med et fremmed land - det være seg en ferie der, eller ønsker å kjøpe noe fra det landet eller betale for en tjeneste, krever generelt at valutaen i det landet skal gjøres. For eksempel, for å betale for studiekostnadene dine i Dubai, må jeg gjøre betalinger i UAE Dhirams, da indiske rupees ikke aksepteres der. Selvfølgelig kunne jeg også betale i amerikanske dollar, da det aksepteres nesten overalt, men det er en annen historie. Så, for å gjøre denne betalingen, måtte jeg kjøpe UAE Dhirams ved å betale tilsvarende beløp i indiske rupees. Husk alle de skiltene som angir Valuta Solgt Utveksling her, det er her jeg gir de indiske rupiene og får UAE Dhiram i bytte. Nå for disse meglerne å kunne gi meg UAE Dhirams, må de kjøpe det samme - dette er gjort på valutamarkedet - det største, mest likvide finansmarkedet hvor valutaer over 4 billioner utveksles daglig. En av de mest fascinerende tingene om dette markedet - det er ingen murstein og mørtelmarkedet for Forex trading. Hver transaksjon er gjort elektronisk over-the-counter. I motsetning til børsen er Forex-markedet åpen døgnet rundt med valutaer som handles over hver tidszone, fem dager hver uke. Fascinerende, er det ikke Som megleren som endrer min indiske rupee til UAE Dhirams, handler jeg også på Forex-markedet på egen hånd - alt det kreves var å åpne en konto hos en Forex megler. Jeg valgte en fra ForexSQ og har vært trading siden da. Men Forex trading er forskjellig fra å bytte penger på valutamarkedet. Det er mye mer til Forex trading enn bare å bytte ut en valuta for en annen. De to valutaene som har det høyeste handelsvolumet på Forex-markedet, er amerikanske dollar og euro - men andre valutaer handles også. En av de største fordelene med Forex trading er den innflytelsen som er gitt meg av megleren. I motsetning til aksjemarkedet eller futuresmarkedet, hvor megleren tilbyr meg en innflytelse på henholdsvis 2: 1 og 15: 1, tilbyr Forex trading megler utgrep på 50: 1 100: 1 og til og med 200: 1 avhengig av størrelsen på min handel. Dette betyr at hvis jeg skulle kjøpe, la oss si 100.000 og ble gitt en innflytelse på 100: 1, ville jeg bare trenge 1000 på min konto med megleren, dvs. bare 1. Oh, jeg glemmer å fortelle deg at standard Forex trading er gjort i mange med hvert parti som representerer 100.000 valutaenheter. Nå, en innflytelse på 100: 1 høres risikabelt ut - hva om jeg gjorde et tap Men generelt går valutaprisene på en intradag-handel med mindre enn 1 - det gjør det mindre risikabelt enn det høres ut, gjør det ikke Prisen på noen Valuta er alltid mot andre valuta - for eksempel US Dollar mot Euro. De to valutaene i sitatet er kjent som et par som består av en basisvaluta og en kontantervaluta. I et sitat på USDEUR (amerikanske dollar til euro) er basisvalutaen USD og kontantervalutaen er EUR. Så å kjøpe og selge et valutapar er basert på om du tror at basisvalutaen vil verdsette eller avskrives mot kontantervalutaen. Et interessant aspekt - du vil finne de fleste valutaparene sitert til 5 desimaler. Nå, selvfølgelig, tar du ikke opp i slike småverdier når du bruker penger til å kjøpe noe. Men i Forex markedet, er en endring fra fjerde desimal i pris kjent som et pip som står for Prosentandel i poeng. La oss si at prisen på USD EUR flyttet fra 1.33800 til 1.33940 - dette betyr at valutaen har klatret med 14 pips, det vil si 94-8014. Et spredning er forskjellen mellom budskapet til valutaparet. Å holde det forrige eksempelet i tankene, hvis paret USDUER handlede på 1,338001.33806, vil spredningen være 0,6 pips eller 0.00006. Det dekker stort sett grunnleggende om Forex vilkår som brukes i markedet. Faktisk er det tre måter hvor enkeltpersoner, bedrifter og institusjoner handler Forex - spotmarkedet, fremovermarkedet og futuresmarkedet. Spotmarkedet er vitne til det største kvantet av handler - det skyldes at både futures - og forwardmarkedet er basert på det underliggende eiendelen, dvs. spotmarkedet. Dette var imidlertid ikke alltid tilfelle. Futures markedet var mer favorisert i det siste fordi det var tilgjengelig for en lengre periode for individuelle investorer. Men nå med elektronisk handel overgår spotmarkedet alle andre. Men foretak og institusjoner foretrekker fremtids - og valutamarkedet mer enn individuelle investorer, da de trenger å sikre sine valutarisiko. Åh, beklager, jeg må fortelle deg forskjellen mellom spot, fremover og fremtidige handler. Spotmarkedet er hvor jeg kjøper eller selger valutaer i henhold til gjeldende pris - som er bestemt av etterspørsel og tilbud for den aktuelle valutaen. Denne etterspørselen gir tilgang til ulike faktorer som politiske situasjoner, rentenivå, økonomisk ytelse og oppfatningen av hvordan valutaen vil utføre i fremtiden. Vel, når jeg kjøper eller selger en valuta og avtalen er ferdiggjort, er den kjent som en spotavtale. Den største forskjellen mellom spot - og futures-handel er at mens spothandelen handler i faktiske valutaer, gjør fremtiden og fremoverhandelen ikke. Disse markedene handler i kontrakter - som representerer et krav til en bestemt valuta, en bestemt pris per enhet og en fremtidig oppgjørstidspunkt for denne handel. Videresendingsterminene avtaler med vilkårene i avtalen som er avgjort mellom de to partene som kjøper eller selger dem over-the-counter. Terminkontrakter som blir bragt eller solgt i futures markedet, er basert på en standard størrelse og oppgjørsdato. Terminkontraktene har spesifikke detaljer, for eksempel oppgjørs - og leveringsdatoer, antall enheter, minimumsprisinnskudd mv. Disse handles på offentlige råvaremarkeder med børsen som opptrer som motpart til næringsdrivende, dvs. å gi oppgjør og oppgjør for handel . Jeg skjønte plutselig at jeg fikk for mye inn i detaljene og sa: Det er mye mer å forstå her, men det ville bety at du går inn i mer detalj enn du vil. Datteren min nikket bare hodet i avtale og så på min bærbare skjerm sa, Så, hvor passer ForexSQ inn i dette bildet Vel, da jeg ønsket å lære om Forex trading, foreslo en venn av meg at jeg prøvde dette nettstedet. Jeg gjorde og har ikke endret seg siden da. Egentlig, da du spurte meg om å fortelle deg om Forex, skulle jeg foreslå at du selv går gjennom nettstedet. Ikke bare inneholder nettstedet grunnleggende informasjon for de som har absolutt ingen ide eller kunnskap om Forex og Forex trading, den inneholder også detaljert informasjon om Forex trading, kunnskap og informasjon basert artikler, nyheter fra Forex, aksje og råvaremarkeder, informasjon og lenker til meglere, analyse av ulike markeder og finansielle nyheter fra hele verden. Etter å ha tilbrakt noen uker å lese alt jeg kunne om Forex trading, registrerte jeg meg med en megler fra listen og åpnet en Demo trading konto. Dette hjalp meg veldig mye, slik at jeg kunne utøve Forex trading uten risiko. Når jeg var sikker på at jeg kunne klare noen små handler uten å risikere for mye, valgte jeg en live minikonto med samme megler. Selve prosessen er ganske enkel og alt er online. Jeg har lagt inn penger på kontoen og begynt å handle - og har gjort det helt siden. Åh, de har også en liste over de beste Forex Managed Account Service-selskapene som lar deg investere i Forex markedet - selv om du har absolutt ingen kjennskap til Forex. Alt du trenger å gjøre er å sette opp en liten mengde marginpenger i kontoen din, og megleren tar vare på all handel og administrasjon av kontoen for deg. Jeg åpnet to kontoer - en hvor jeg handler på egen hånd med minibakontoen og en hvor megleren handler og administrerer minibakontoen - som for eksempel å spre risikoen min. ForexSQ har lister over de beste meglerne og dyptgående informasjon om aksjehandel, CFD Trading, binær opsjonshandel, spread spread og selvfølgelig forex trading. Nettstedet inneholder vurderinger og sammenligninger av de ulike meglerne meglerhusene, slik at du kan undersøke fordelene og ulemperne av hver, før du bestemmer deg for å registrere deg med dem. I et nøtteskall er dette et komplett nettsted for læring og handel - og jeg har også anbefalt det til de som spør meg. Datteren min så på meg i noen sekunder og gikk bort, og la meg lure på hva som skjedde her. Noen minutter senere gikk hun tilbake til rommet og sa, pappa, kan jeg gi deg 50 av lommepengene mine hver måned - jeg vil at du skal handle på Forex-kontoen med det og tjene mer for meg å nyte. Jeg satt der målløs da hun satte et lite bunt notater foran meg og sa: Til å begynne med. Jeg lagret dette i løpet av det siste året fra lommepenge. Jeg har ikke vært i stand til å slutte å fortelle alle om det siden da. Og jeg gjorde henne litt fortjeneste fra den første handelen jeg gjorde i går. Som far, som datter, har hun også begynt å samle valuta - bortsett fra at hennes samling er til bruk. Hold deg oppdatert på forretningsnyheter med The Economic Times App. Last ned det nå Du har kanskje allerede hørt om Forex trading. Dette er valutamarkedet og det hvor du kan investere i valutapar. Du forutsetter i hovedsak om en valuta vil øke eller redusere i verdi mot en annen valgt valuta. Dette var tidligere et lukket marked for den gjennomsnittlige investor, men Internett har gjort det mulig for alle å bli involvert i dette høye likviditetsfasede markedet. Hvis du foretrekker å ha fingeren på pulsen til enhver tid, er Forex trading for deg. Med 1,9 billioner omsettes hver dag, er dette langt det største markedet i verden. Trade 24s senioranalytiker, David Becker - er handelsplattformer som holder opp med teknologi Handelsplatformene som er i denne virksomheten i det lange løp, må holde følge med markedet, sier Becker fra Trade 24, en britisk basert handelsplattform, Forex Trading-plattformene trenger å gi investorer de riktige verktøyene som står på toppen av markedet og støtte handelsmenn døgnet rundt, noe som ikke er en lett oppgave i denne dag og alder. I motsetning til et aksjemarked handler du 247 og handelsfolk trenger de riktige verktøyene for å godta samtalene deres på stedet når som helst. Valutapar endrer seg alltid i verdi, uansett hvor du tilfeldigvis er på det tidspunktet. Hva du gjør når du bytter i valutaveksling, investerer pengene dine i en valuta og trekker den ut i en annen valuta. For eksempel sier han, hvis du kjøper 100 amerikanske dollar mot euro og amerikanske dollar økning i verdi, har kjøpekraften til de 100 dollar økt. Dette betyr at du kan være i stand til å utbetale investeringen din og du vil få 102 amerikanske dollar. Det er prinsippet om Forex trading. Prinsippet er nøyaktig det samme som aksjehandel. Kjøp lavt og selge høyt. Forskjellen er at dette er mye raskere og langt mer flyktig, og derfor må plattformene være følsomme og lydhøre overfor handelsmennets behov. Hva er i valutakursen Prinsippet du trenger å forstå er valutakursen. Dette er en globalisert, decentralisert markedsplass. Det er ingen sentrale områder, som for eksempel Wall Street. Alle markeder er på forskjellige steder, noe som gjør Forex ekstremt vanskelig å svindle. Tallet du vil se på er valutakursen. Dette forteller deg hvor mye Valuta A er verdt i forhold til Valuta B. Husk at det alltid er basert på et ett til ett forhold. Dette er et åpent marked, og valutapar kan forandre seg hele tiden. De endres ofte fra minutt til minutt. Det er flere faktorer som kommer inn i spill som bestemmer verdien av en valuta. Dette er de faktorene du må ta hensyn til. Det fører til to separate analysemetoder: Teknisk analyse - Investoren vurderer de siste markedstrender, for eksempel tidligere handelspriser, og tar en beslutning basert på tallene. Dette er en ekstremt matematisk prosess som kan være så enkelt eller så komplisert som du ønsker. Fundamentalanalyse - Her bruker du nåværende verdenshendelser for å avgjøre hvor en valuta kan gå. For eksempel har gjenopprettingen av den europeiske økonomien ført til at euroen økte i verdi mot både britisk pund og amerikanske dollar. En vellykket Forex-aktør bruker begge disse analysene til å ta en beslutning om hva de vil investere i. Ordforråd og Komme i gang Først av alt må du motta et tilbud for hvert valutapar. Siden valutaer alltid er verdsatt basert på verdien mot en annen valuta, er dette det du må se på. Det er lettere å begynne med å se på store valutapar, som euro, dollar og pund. Du vil umiddelbart komme over noe som er kjent som mye. Dette er den minste handelsstørrelsen som er tilgjengelig. Det er vanligvis 1000 valutaenheter, men forskjellige meglere kan ha alternative regler om dette. Du må først konsultere megleren. Et pip er et annet aspekt du trenger å forstå. Dette er hva resultat og tap beregnes med. Alle valutapar, minus den japanske yenen, er sitert til fire desimaler. Hvis PoundDollar valutaparet stiger fra 1.6302 til 1.6307 som ville være fem pips, så du ville ha fem pips av fortjeneste. Så hva er utbytte og hva er en margin Alle handler utføres teknisk med lånte penger. Ikke la dette skremme deg, selv om du ikke kan miste mer enn det du legger inn på kontoen din. Likevel, hva dette konseptet gjør at du kan gjøre er å dra nytte av noe som kalles løftestang. Dette gjør at du kan handle mens du bruker bare et lite depositum. For eksempel, med 400: 1 i innflytelse vil du bare trenge 2,50 for å gjøre en handel på 1000. Med andre ord, nå kan du dra nytte av selv de minste bevegelsene i valuta. Vær forsiktig med innflytelse, men dette er hvordan du kan komme inn i alvorlig gjeld. Endelig er beløpet du må sette til side for å opprettholde en posisjon kjent som et marginbehov. Tenk på dette som en trofast innskudd for å sikre at megleren opprettholder markedsposisjonene dine. Det er bare en del av kontoen din egenkapital, i motsetning til et gebyr. Hvilke spørsmål har du om Forex? De meninger som er uttrykt her av Inc-kolonne er deres egne, ikke de av Inc.

No comments:

Post a Comment